Tory lanez - One day

If you let that ass spend one day with me
You know how this gonna go down when you come over
You know that I’m a freak
Don’t you spend one day with me (one day)
If you ain’t about that action
Shawty, you about that action, show me
Spend one day with me (one day)
Are you about it? Spend one day with me (one day)
Are you about it? Spend one day with me (one day)
You know you spend one day with me

I’mma get me out the fuck
I’mma get me out the fuck out the friendzone (one day)
I felt her hips then I hope I end up in the endzone
Stay with a group of them girls, but nobody look like her
She lead the group, cause she know what I want
Little mama’s a psychic, yeah, Miami Vice shit, yeah
I’m at the Viceroy, girl, let’s get this night shift, yeah
I got a feeling, yeah, stick with it, talking that talk there girl, soon as you walked there
All I could think was

If you let that ass spend one day with me
You know how this gonna go down when you come over
You know that I’m a freak
Don’t you spend one day with me (one day)
If you ain’t about that action
Shawty, you about that action, show me
Spend one day with me (one day)
Are you about it? Spend one day with me (one day)
Are you about it? Spend one day with me (one day)
You know you spend one day with me


When I come over, you know that it’s over, you know how I’m getting down
I lay your body all over the sofa, you know how I’m getting down
Dale que tu puede, all of my Cuban mamis in the building
Super duper, tell the bitch to put the trooper all over my business
I kid, yeah, she’ll drop a night shift, yeah
Them hoes is sloppy, you know they can’t copy even with a right click, yeah
You got a feeling, yeah, dropping the top on the ceiling, yeah
How can I not when I feel it, yeah? How can you not when you feeling safe?

If you let that ass spend one day with me
You know how this gonna go down when you come over
You know that I’m a freak
Don’t you spend one day with me (one day)
If you ain’t about that action
Shawty, you about that action, show me
Spend one day with me (one day)
Are you about it? Spend one day with me
Are you about it? Spend one day with me
You know you spend one day with me

You ain't gotta say too much
From the look in your eyes I can tell you wanna fuck
You ain't gotta call me your boo
Just as bad as you wanna fuck, I wanna fuck too
You ain't gotta say too much
From the look in your eyes I can tell you wanna fuck
You ain't gotta call me your boo
Just as bad as you wanna fuck, I want some too

Writers: Daystar Peterson , DANIEL GONZALEZ , SERGIO DIOR ROMERO

Lyrics © Universal Music Publishing Group , Kobalt Music Publishing Ltd. , THE ADMINISTRATION MP INC

Lyrics licensed by LyricFind